woensdag 27 juni 2012

nieuw 'ding'

Al vaak heb ik er naar gekeken en vaak ook gedacht: zal ik wel, zal ik niet? 
Nergens voor nodig natuurlijk, nieuwerwetsigheid, luxe, onzin. 
Maar nu was ik opeens 'om'. Ook door enthousiaste verhalen van vriendinnen; ook doordat ik op mijn kletsnatte vakantie-adres natuurlijk opeens zonder boek zat; ook omdat het super leuk is en nú met fikse korting.
Ik heb hem dus aangeschaft: een e-reader! En hij is zo geweldig, zo heerlijk klein, weegt bijna niets, kan een container aan boeken bevatten en leest fantastisch. Ik kan het iedereen aanraden. Nu moeten alleen die e-books ook nog eens wat goedkoper worden. 

Om het ding heen zit bij aankoop geen hoesje. Dat kan voor (te veel) geld erbij gekocht worden en dát vertik ik dan toch.
Dacht aan Elisanna die de ene hoes na de andere maakt en allemaal even mooi....
Dat ga ik ook doen. De handleiding erbij die zij had aangeraden en aan de slag. 


Het was nog niet eenvoudig, ook omdat ik het mijzelf niet gemakkelijker heb gemaakt, door én die paspelband er toch echt omheen te willen, een mooie insteek te maken, die ik eerder bij haar had gezien én mijn 'beeldmerk' op de omslag. De apestaart was al lang voordat die door het world wide web werd ingevoerd mijn paraaf. 
Ook dat was nog wel een dingetje, maar met hulp van de oudste dochter, is dat mooi gelukt. 

Ben er geweldig blij mee en vind het buitengewoon goed gelukt. 
Denk dat er nóg een moet worden gemaakt, voor mijn i-pad....

8 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er leuk uit an super Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo perfect afgewerkt !!! Echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, mooi gemaakt hoor! Ziet er sjiek uit met je eigen paraaf erop!
    En natuurlijk super handig zóveel boeken in zo'n klein ding!
    Fijne avond. groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan! Jij kunt voor de dag komen met je boeken.... Neemt niet zo veel plaats in als onze boekenkasten...... Handig zo'n apparaat. Je @ vind ik helemaal schitterend.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij ons is het ook de Oma die eerst een i-pad had! Mooie omslag en zo'n netjes fijn geflockte @ er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mis je het boek gevoel in je handen niet? En die heerlijke lucht van oude en nieuwe boeken, het lijkt me zo klein , maar ook wel weer handig.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk blijft een 'gewoon' boek ook nog steeds heerlijk, maar dit ding kan overal mee naar toe en dus kan overal worden gelezen, ook heel geweldig.

      Verwijderen
  7. Helemaal geweldig van je en je eigen paraaf maakt het helemaal af...Zoals altijd, mooi werk, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen